| [Vanguard miniatures] Nouveautés | |
|
+61Zabro Red1104 Celtish Scotty hugoblin Jean (Kalia) marell le fou Malika le-captain Alvaten Monarch Doom Ghep Tyran Ginuss CyroZ pascal arcade Korgaan Tomfly Don wiwi Khan Xipe totec dr nono Casta gorthog68 TroublemakerGames buzzrem alaric69 Child Emperor Patatovitch charly 60 oddball13 El Luce manoueltiger LeonSix tournicoti nopeace Ron-Ant franckyfox06 jack60 willyboy Le_Lapin christophe666666 Nedgang le chaos et le mal Geyser Metatron Egel Flogus Fabulous Fab humakt666 benjoth Bab Orar Tank Xavierovitch Aeri Freud ivaniv le moustachu masqué rony Le Duc Eul 65 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Malika
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 14 Mai - 13:26 | |
| More Cybershadows reinforcements inbound! Cybershadow Vanguard Combat Drones - £7.00 - Citation :
- Forging ahead of the main battle line, Cybershadow Vanguard Combat Drones use their speed and firepower to breach and disrupt the enemy's front line positions. Heavily armed and armoured these cyborg battle units have even been known to drive deep into the enemy rear areas causing untold havoc and severely hampering enemy battle plans.
Set contains 24 x Cybershadow vanguard combat drones (4 variants) https://vanguardminiatures.co.uk/shop/cybershadow-vanguard-combat-drones/ |
|
| |
Xavierovitch
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 14 Mai - 13:40 | |
| Elle avance bien cette armée de cyborg de l'espace, vivement mon anniversaire!
Some robots on the workbench? |
|
| |
Fabulous Fab
Nombre de messages : 12153 Age : 46 Localisation : Oui oui dans ton c... Date d'inscription : 06/06/2008
| |
| |
Malika
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 14 Mai - 13:52 | |
| There are some robots in the works... |
|
| |
Fabulous Fab
Nombre de messages : 12153 Age : 46 Localisation : Oui oui dans ton c... Date d'inscription : 06/06/2008
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 14 Mai - 14:14 | |
| |
|
| |
Child Emperor
Nombre de messages : 592 Age : 45 Localisation : Liège, Belgique Date d'inscription : 13/11/2007
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 14 Mai - 16:54 | |
| J'ai reçu ma commande de Novan Convent - la qualité des figurines est vraiment excellente, elles donnent très bien pour représenter des soeurettes. Il manque juste quelques véhicules "typés" pour avoir une gamme complète parfaite., AMHA.
-----
I received my order of Novan Convent - quality of miniatures is really excellent, they are very good to be used as "count as" sisters. They lack just a few "typical" vehicles to have a whole complete range, IMHO. |
|
| |
Malika
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 14 Mai - 19:22 | |
| Plus de véhicules sont entrants, vous ne pouvez pas encore vous donner la date de sortie.
(More vehicles are inbound, can't give you a release date yet though.) |
|
| |
Child Emperor
Nombre de messages : 592 Age : 45 Localisation : Liège, Belgique Date d'inscription : 13/11/2007
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 14 Mai - 19:38 | |
| - Malika a écrit:
(More vehicles are inbound, can't give you a release date yet though.) Oh that's great news ! I will be watching this with interest. Meanwhile, I will keep myself busy with your lovely infantry. |
|
| |
Malika
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Ven 17 Mai - 15:24 | |
| Novan Elites aerial reinforcements inbound!!! Novan Elites Wyvern Light Dropship - £10.00 https://vanguardminiatures.co.uk/shop/novan-elites-wyvern-light-dropship/ - Citation :
- The Wyvern light dropship serves a complementary role to its larger cousin the Eagle as an orbital insertion troop and equipment lander, enabling Novan Elite forces to rapidly establish a deployable beachhead within the chosen target zone. While the Wyvern cannot match the Eagle in total transport capacity, its higher top speed, smaller size and integrated vectored thrusters make the Wyvern perfect for maneuvering in confined landing zones and urban environments. These traits, combined with the Wyvern’s flexible, modular design make them ideal for deploying a variety of small fire teams to key battlefield locations.
Two variants currently serve with the Novan Elites forces:
Wyvern A is a dedicated troop carrier.
Wyvern B replaces the passenger bay in favour of an open cargo bay and attachment claw assemble with magnetic locking points for various cargo modules.
This set contains the parts to make one Wyvern dropship model, either the troop carrier or cargo module hauler variant.
Model approximate dimensions: Length = 50mm, Wingspan = 52mm, Height = 12mm.
Please note that this model can only be built in flight mode and that we will look at the potential for a landed version should demand require it.
Flight stand included.
This is a multi-part resin casting. From left to right: Spiculum Heavy Fighter, Wyvern A, Eagle Dropship, Wyvern B, Javelin Fighter |
|
| |
alaric69
Nombre de messages : 1022 Age : 43 Localisation : Avignon Date d'inscription : 05/06/2018
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Ven 17 Mai - 17:57 | |
| Didn't catch that Wyvern was smaller than Dropship ! Would fit perfectly as a Storm Eagle proxy ! |
|
| |
Malika
| |
| |
Malika
| |
| |
Malika
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Lun 3 Juin - 20:49 | |
| |
|
| |
charly 60
Nombre de messages : 1966 Localisation : betterave power Date d'inscription : 19/01/2017
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 4 Juin - 0:48 | |
| c est moi ou dans la derniere presentation les produit sont mega moche et du coup cher??? |
|
| |
Aeri
Nombre de messages : 367 Age : 43 Localisation : Genève Date d'inscription : 16/05/2014
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 4 Juin - 17:15 | |
| - charly 60 a écrit:
- c est moi ou dans la derniere presentation les produit sont mega moche et du coup cher???
C'est issu de grappes plastiques assez moyennes (à mon sens) qui datent d'un précédent KS, et qui ont mis super longtemps à arriver. Problèmes de production, d'intermédiaires, de qualité, ils ont vraiment cumulé les emmerdes. Vanguard en a hérité avec toute la gamme actuelle. J'étais déjà pas fan au moment de leur production, et je trouve aussi que ça a d'autant plus mal vieilli compte tenu de ce qu'ils sont capables de sortir aujourd'hui. |
|
| |
marell le fou Admin
Nombre de messages : 4335 Localisation : Nouméa Date d'inscription : 31/03/2010
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mer 5 Juin - 23:28 | |
| Leur Habitorum Buildings Set est sympa. Le reste est en effet assez laid... |
|
| |
Malika
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Lun 10 Juin - 15:36 | |
| Skinnerz Light Ironclads are back! Skinnerz Light Ironclads - £7.50 - Citation :
- Skinnerz forces make use of a variety of bipedal robotic walkers, from mighty Leviathan Tramplers, down to the diminutive Ironclads.
Crewed by a single pilot, these walkers come in a variety of forms, often with either two or four arms, and provide lethal armoured combat support in close quarters for Skinnerz armies.
This set contains:
6 x Light Ironclad hulls
3 x Light Ironclad weapons sets
Bases not included. https://vanguardminiatures.co.uk/shop/skinnerz-light-ironclads/Also some stuff for the Cybershadows... Need some more weapon options for the Skitter main battle tank? Cybershadow Skitter Tank Weapons Set - £1.50 - Citation :
- A set of optional weapons for the Skitter main battle tank.
Set contains:
1 x Rotary cannon
1 x Flamethrower and 1 x fuel pod
1 x Mortar
1 x Plasma cannon
1 x Disruptor
1 x Twin disruptor https://vanguardminiatures.co.uk/shop/cybershadow-skitter-tank-weapons-set/ |
|
| |
marell le fou Admin
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Lun 10 Juin - 22:40 | |
| Those Ironclads are just absolutely marvelous !!! |
|
| |
latribuneludique Admin
Nombre de messages : 14019 Age : 49 Localisation : Lyon Date d'inscription : 07/12/2006
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 11 Juin - 5:49 | |
| Oui, j'aime beaucoup les marcheurs de combat des Skinnerz qui feraient un bon count as de Mini-Gargant à l'échelle 3mm. J'ai vraiment hâte que les peaux-vertes sortent à cette échelle. |
|
| |
Malika
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Ven 14 Juin - 16:43 | |
| |
|
| |
marell le fou Admin
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Lun 17 Juin - 3:57 | |
| Roooh c'est beau, merci ! |
|
| |
marell le fou Admin
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 18 Juin - 5:30 | |
| Ah oui c'est pas con tiens ! Merci pour l'astuce !
J'ai bien envie de backer... Y aurait des gens motivés pour se partager le back de ce KS ? J'ai pas les sous pour le faire seul en ce moment. |
|
| |
buzzrem Animateur Adeptus Titanicus
Nombre de messages : 431 Localisation : dijon Date d'inscription : 25/07/2015
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mar 18 Juin - 16:40 | |
| J'ai backé, et vue que je suis loin d'être un pro sur l'impression 3d et la gestion des fichiers STL je suis ouvert à tout partenariat technique.
Et oui, on peut partager des trucs
Rem
_________________ Legion Osedax / DKOK et trop de factions Au bout d’un moment je suis chef de guerre moi, je suis pas là pour secouer des drapeaux et jouer de la trompette !
|
|
| |
Malika
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mer 19 Juin - 16:06 | |
| |
|
| |
TroublemakerGames
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés Mer 19 Juin - 16:38 | |
| - buzzrem a écrit:
J'ai backé, et vue que je suis loin d'être un pro sur l'impression 3d et la gestion des fichiers STL je suis ouvert à tout partenariat technique.
Et oui, on peut partager des trucs
Rem Thankyou for backing! Every independent backer will help us reach our target. (Hello everyone. I forgot my old password for my old account, but it is me, "Chaos & Evil"!) |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: [Vanguard miniatures] Nouveautés | |
| |
|
| |
| [Vanguard miniatures] Nouveautés | |
|